zondag 8 juni 2014

Roze top met kraagje

Op Pinterest vond ik een patroon van een t-shirt die je gewoon kon afdrukken en die er redelijk simpel uitzag en dit wou ik eens proberen!
Dus eerst heb ik dus de verschillende pagina's afgedrukt en daarna de stukken aan elkaar geplakt met plaklint om daarna de randjes mooi af te knippen.



Daarna heb ik een stofje gekozen, ik ging voor fel roze, een nogal dikke stof maar zo hoopte ik iets meer een bloes effect te verkrijgen dan een t-shirt....ik hoopte dat :)



Daarna heb ik dus de kraag ook uitgeknipt, super cool printje gekozen btw.



Mijn naaimachine aangestoken en alles aan elkaar gestikt zoals beschreven op de website:





Het eindresultaat ziet er eigenlijk wel cool van kleur combinatie en zo maar wanneer ik het aanhad bleek de de roze stof toch iets te 'stevig' zodat het leek alsof ik een kartonnen t-shirt aan had of zo.

Maaaaaaaaaaaaaar het ziet er wel leuk uit é :) Ik ga het zeker nog eens opnieuw proberen maar dan met een 'meer passendere' stof.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen