maandag 16 juni 2014

Lange rok voor Nina

Een nieuw recycle projectje!

Bij de 1 euro verkoop van Think Twice, waar ik vorige keer super veel spullen kocht, heb ik onder andere ook een mega grote rode rok gekocht. 



De rok met vouwtjes heeft een super mooie bloemetjes print met felle kleurtjes, ik vond het mega! Ik zelf draag niet echt lange rokken maar ik kan hier iemand die alle soorten rokken draagt...yep Nina pralina is wel IN voor een lange rok!
Super trendy btw!

Life mode:
Of je het nu een 'maxi skirt' of gewoon 'een lange rok' noemt, de tijd is voorbij dat de rok tot op de enkels aan heksen werd gekoppeld. De maxi skirt is ook deze lente en zomer een echte trend!




Dus ik heb er de lange rok bij genomen en deze mooi open op tafel gelegd. Daarna gekeken hoe breed de rekker moet zijn van de rok en daar gewoon naar beneden geknipt.

Op het laatste heb ik nog het randje onderaan afgewerkt door een boordje om te stikken: Tada!!!!




Ready to go!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen