donderdag 5 juni 2014

Koopjes Tip

Ik heb vandaag batjes gedaan bij Think Twice!





Think Twice is een winkel die tweedehands kleding verkoopt. Zowel vintage stukken als dagdagelijkse basics.
De collecties wisselen om de 5 weken, waarvan de laatste twee weken met ENORME kortingen: bepaald moment is alles bv aan 10 euro, dan 5 euro, 3 euro, 2 euro

 EN VANDAAG:
 alles was aan 1 euro!!
Dus ik moest wel op zoek gaan naar alle mogelijke kledij met leuke printjes en zo die ik uiteindelijk wil gebruiken of ontleden of....kortom recycleren! Je kan er bijvoorbeeld een kledingstuk kopen met 5 coole knopen want in de winkel ga je meestal voor 1 euro niet eens de 5 knopen hebben!

Hier zijn slechts enkele van mijn vondsten:


Hier ga ik proberen nieuwe creaties mee te maken...proberen é!

Ik raad het dus iedereen aan om de facebook pagina van hen te volgen zodat je op tijd weet wanneer het weer koopjes tijd is! ...maar nu ga je dus 5 weken moeten wachten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen