dinsdag 17 juni 2014

Hangend bloem'potje

Terug een projectje met een lampekampje:


 

Hier heb een super mooi, rond, oud, bloemvormig lampekapje; Hier wou ik een hangmandje mee maken!

Eerst heb ik het een beetje afgewreven en daarna met de zwarte spuitbus, die ondertussen uit is, het kapje zwart gespoten zodat het een beetje beschermd is tegen het roesten.


 

Wanneer het helemaal gedroogd was heb ik, met een tang van Jonas zijn werkgerief, het middenste eruit gehaald zodat er plaats is voor een potje.



Ik had nog een hangpotje, in de vorm van een rieten mandje, die helemaal verrot tussen mijn klimop hing en deze heb ik dus ontmanteld zodat ik de kettingetjes kon hergebruiken.



Deze waren al helemaal roest maar voor mijn spuitbus helemaal uit te spuiten heb ik er toch nog eens overgegaan met de laatste beetje uit de fles.


Met eent tangetje heb ik dan de onderste schakeltjes opengemaakt zodat ik ze aan het kapje kon hangen en zo was mijn hangertje klaar!



Daarna mijn tuinhandschoentjes aangetrokken er natuurlijk een schoon bloemetje in gezet:






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen