vrijdag 20 juni 2014

Deel 2 vd postkaartjes: Monster -en Katte Kaartje

Deze keer ga ik 2 eenvoudige kinder postkaartjes maken:

Nr.1: een monster kaartje!

Ik ben begonnen met op een roze papiertje zo'n zwart mousse papier en deze een tijdje tussen een boek gestoken zodat het goed vast zat en plat was.



Daarna heb ik ogen gemaakt door 2 gouden cirkels uit te knippen uit goud kleurig karton; Daarna uit wit karton ietswat  kleinere cirkels geknipt en uiteindelijk ut de zwarte mousse de pupillen van het monstertje.



Nadat ik deze alle 3 op elkaar heb gekleefd heb ik deze op het kaartje vast gemaakt met mijn lijmpistool.

Daana heb ik een stukje van mijn goudkleurige lint geknipt en dit zo gekleefd dat het monstertje dus een mond kreeg. En natuurlijk ook 2 hoektanden erbij!



Grrrr....


We gaan naar Nr.2: een kattekaartje!



Ik ben begonnen met het zwarte mousse papiertje vast te lijmen op een gekleurd papiertje. 

Dit heb ik eventjes tussen een dik boek laten zitten zodat het mooi plat werd.

Daarna heb ik van het kaartje de vorm van een poezenhoofd geknipt:



Ik heb een roze papiertje genomen om er een neusje uit te knippen en nadien roze chenille draad in stukjes geknipt voor de snorharen.




Nog een paar wiebeloogjes erop en ons poesje is klaar!



Miauwwww!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen