zaterdag 28 juni 2014

Cirkelrokje met witte bloempjes en blauw zijde biezeke

Het is weer een tijdje geleden maar hier is er weer eentje: een cirkelrokje!

Mijn grootste meid heeft een 'scheut' gekregen en dus mag ze wel keer een nieuw rokje é en dan vooral in dit schoon stofje:

Om te weten hoe ik te werk ga kan je nog eens een kijkje nemen op de vele vorige cirkelrokjes die ik gemaakt heb zoals deze voor Lucie met het verkeerprintje.

Voor het randje onderaan heb ik een super mooi biezelintje gebruikt die ik van een oud vrouwtje op de rommelmarkt heb gekocht. Het is waarschijnlijk een oud want de prijs stond er nog in belgische frank op maar dat maakt het natuurlijk nog zo leuk é!





Dan een taillebandje bovenaan en een rekkertje erin en klaar:



Ready!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen