dinsdag 24 juni 2014

Body'tje van lange mouwen naar korte mouwen

Vandaag terug een klein (en kort) recycle projectje met body'tjes!



Mijn kleinste zit midden in de potjestraining dus ik zit eigenlijk al te verlangen tot ik géén body'tje meer moet gebruiken. Dan kan ik haar lade in de plaats vullen met slipjes en hemdjes maarrr...Lucie denkt daar dus nog een beetje anders over en dus de body's gaan nog niet direct weg. 

Ze heeft natuurlijk veel kleertjes die ze gebruikt van haar grote zus maar aangezien Lucie groeit gelijk een kool, komen de maten en de seizoenen niet echt overeen...dus zit ik nu dus vooral met body's met lange mouwen.




Ik wil nu ook niet veel aankopen meer doen want ze kan er evengoed plots mee weg zijn en dan sta ik daar weer met die body's DUS ik ga gewoon de mouwtjes van haar body's inkorten! ...of dat toch proberen.

Ik heb wat vergeleken met een ander body'tje die al korte mouwtjes had, om te zien waar ik dus moet knippen.

Het is wel t-shirtstof dus ik zag al direct, bij het insteken van de speldjes, dat het waarschijnlijk wel wat ging rekken maar ja...als het maar dat is é!



Dan dus het boordje afgestikt en aangezien de body's veel meemaken met Lucie, heb ik er nog een keer extra langs geweest.

Ready for the summer é!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen