zaterdag 7 juni 2014

Beschermhoes naaimachine

Deze keer ga ik terug eens een recyclage projectje doen! Ditmaal in thema van mijn naaimachine...gauw eigenlijk mijn moeders machine die ik non-stop mag gebruiken.



Ik wou een beschermhoes maken voor de naaimachine die gemakkelijk erover te trekken is, gemakkelijk op te bergen en nog leuker = gemakkelijk te maken.

Iedereen heeft wel zo'n plastieken tassen, zo een grote tassen die je koopt aan de kassa wanneer je uw eigen zakken toch maar weer eens vergeten bent. Die tassen zijn meestal wel groot, stevig en niet-waterdoorlatend dus hiermee wou'k mijn hoes maken.
Ik heb een tas genomen die exact even groot is als de naaimachine en hiervan de riempjes afgeknipt.

Daarna heb ik de tas erover geschoven en een gaatje geknipt waar de handgreep van de naaimachine zit.



Voila, een beschermhoes in 2 minuten!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen