maandag 30 juni 2014

2de model: van hemd naar schilderschort

Aangezien ik een nieuwe  'designer' schildersschort voor Lucie heb gemaakt wil Nina nu natuurlijk ook eentje :)

Ik ben dus nog eens in mijn kleren zak gedoken met kledij om te 'ontleden' en zo en vond dit coole gele hemd...zeg maar reuze hemd.



Ik ben eigenlijk op dezelfde manier vanstart gegaan zoals met het schildersschortje van Lucie; Ik heb er een ander trui'tje van Nina op gelegd zodat ik een beetje een idee heb van lengte voor de mouwen en waar de okseltjes moesten komen.




En dan terug binnenstebuiten draaien en de zijkanten dichtstikken:



Nina was er zo blij mee dat ze het eerst als slaapkleedje wou gebruiken, ze zag er ook een beetje uit als de slaapkleedjes van vroeger é:



Maar bij het slapengaan heeft ze toch nog beslist om het vanaf de volgende dag het toch als schildersschort gaat gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen