zaterdag 10 mei 2014

Vondsten vanop het Stoffenspektakel

Onlangs weer eens Het stoffenspektakel bezocht, ditmaal ging hij door in Roeselare. Mijn oudste dochter had een verjaardagsfeestje en mijn petitje zat thuis bij de papa dus kon ik op mijn gemak gaan neuzen tussen de stofjes.


Ik heb weer prachtige stofjes en materialen gevonden!




Ik heb zelfs iets nieuw gevonden: een soort biaislintje in bloemetjes vorm:


Eerst ga ik wat opzoekingen moeten doen hoe ik hier juist te werk mee moet maar dat lukt wel. 

Ik verlang al om met een van de stofjes aan het werk te gaan!

Wil je zelf ook een bezoekje brengen aan Het stoffenspektakel, dan kan je hier hun agenda bekijken wanneer hij eens in je beurt doorgaat:

http://www.stoffenspektakel.nl/

Ik raad het alle naaisters aan want je kan er koopjes doen! 

En als je jullie een tip mag geven: vooraan, aan de ingang van de beurs, staan meestal de grootste kraampjes met idd vele leuke printjes maar wacht eventjes met kopen want soms vind je, in de achterste kraampjes, dezelfde stofjes terug maar dan wat goedkoper. 
Ook de kraampjes die stofjes verkopen voor 2 of 3 euro per meter zitten meestal meer naar achteren, iedereen vind het toch leuk om koopjes te doen niet?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen