maandag 26 mei 2014

Van lampenkap naar fruitschaal

Deze keer ga ik terug eens een up-cycle project doen. Het is eigenlijk redelijk eenvoudig en neemt zelfs niet veel tijd in beslag:

Ik ben begonnen met een lampenkap in een mooi rond vormpje. Deze vind je dus ook in alle mogelijke vormen en groottes in Het Atelier ; Soms kan je ook een koopje doen in de kringloop maar dan zal je waarschijnlijk wel eerst nog zelf de lamp moeten ontleden.



 Ze was een beetje afgeschilferd dus ik heb ze een klein beetje afgewreven zodat het glad was.


 

Daarna de witte spuitbus erbij genomen en verschillende dunne laagjes opgespoten.



Eindresultaat: mijn nieuwe, mooie, strakke fruitschaal!


Ik ben er super tevreden mee en geef nu toe, ze past toch wel perfect in het rijtje van deze 'duurdere' fruitschalen:




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen