vrijdag 9 mei 2014

Tasje flocken

Als je gaat winkelen krijg je niet altijd meer zomaar een zakje voor je spullen. Soms krijg je gewoon géén en soms moet je ervoor betalen. Pas op ik vind dit dus wel een goed initiatief en 'steun' voor het milieu é! ...behalve als ik dan natuurlijk toevallig juist geen zak bij heb :)

Nu krijg je in Dille & Kamille, als je voor een bepaald bedrag aankoopt, een leuke stevige stoffen tas. Ik vind deze heel leuk maar ik heb er nu een paar en ik wou er ook eens iets mee proberen.

Allereerst ben ik begonnen met het etiket wit te verven met textielverf, zo moest ik een minder dikke laag zwarte verf over schilderen nadien.


Dan heb ik uit flockfolie letters geknipt in verschillende kleuren zodat ik de zin 'Make it happen' kon maken.


Ik heb ze voor de beide kanten in verschillende kleurtjes uitgeknipt, geen speciale reden hiervoor, ik heb gewoon gebruik gemaakt van de flockfolie die ik nog over had :) .


En dan mijn tasje showen é:

 


 Tadaa!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen