vrijdag 16 mei 2014

Stofjessssslang!

Nieuw restjesprojectje! StofjessssSlang!

Mijn box met restjes begon alweer overvol te raken dus ik moest terug iets nieuws bedenken om ermee te doen! En ik kwam dus op het idee een knuffel'slang te maken.
Ik ben begonnen met uit alle stukjes stof kleine lapjes te knippen die telkens evengroot zijn.


De lapjes heb ik dan allemaal aan elkaar genaaid en wanneer ik dan dus een hele lang sliert had van de stofjes, heb ik deze met de goeie kanten toegevouwd en dicht gestikt.



Daarna heb ik een 'slangenhoofd' gemaakt met een klein gekleurd tongetje:



Bij het vullen heb ik toch wel redelijk wat trucken moeten uitproberen. Het bleek echt niet simpel om zo'n langwerpig stofje te vullen!

Maar het is gelukt en ik ben er super tevreden mee...en mijn meisjes ook!






Sssssssssssuperslang!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen