vrijdag 23 mei 2014

Sleutelhangers maken

Jonas bracht een paar sleutelhangers mee van de Power en op één of andere manier heeft hij ze open gekregen zodat ik de papiertje met reclame eruit kon halen.

Nu hadden we dus 5 lege sleutelhangertjes klaar om gevuld te worden!




Mijn vader wou graag iets om aan zijn sleutels te hangen zodat, moesten ze verloren geraken en men van goeie wil was, dat men de mogelijkheid  had ze terug te bezorgen.




Mijn prinsesje wilden natuurlijk ook een sleutelhanger en ze mochten elk kiezen wat ze wilden als thema. Van elk thema heb ik eerst prentje gekozen op de computer en daarna afgedrukt in het juiste formaat.


Nina koos: My little Pony




Lucie koos: Nemo



Ik wou ook nog eentje kiezen en ik koos voor een tekening van Nina waarop ze de hele familie getekend heeft.



K'heb nog een blanco'tje over maar daar zal ik wel later nog iets mee doen...mijn back-up.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen