donderdag 15 mei 2014

Reuze verjaardagskaart in envelope - doos

Mijn metekindje verjaart op dezelfde dag als van mij dus we vieren meestal wel zeker nekeer samen feest...op onszelf :). 



Nu moest ik natuurlijk ook voor zijn verjaardag een kaartje maken en k'heb, terwijl mijn kleine prinsesjes ook wat knutselden, een specialleke gemaakt!
Eerst dus allemaal knutselspullen erbij genomen:



Ik heb er 2 grote witte kartonnen bijgenomen en deze aan elkaar gemaakt door middel van een perforator en gekleurde lintjes.



Dan de grote vlakken wat versiert met een print papiertje:



Hij wordt er 6 dus 6 snoepen konden niet ontbreken!



En dan nog wat extra decoratie zodat het ZEKER helemaal uit de hand liep en de kaart een beetje 'opviel' é!


 

Als finishing touch heb ik van een platte kartonnen doos, een soort kopie van een grote envelop gemaakt. Dit heb ik gedaan met een kopie van een airmail envelop die ik op de computer vond...en een rode wax zegeltje om af te sluiten.






Hopelijk is hij er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen