vrijdag 2 mei 2014

Mini monstertje

In mijn craftruimte heb ik nog wat 'dons vulling' ontdekt die héél de tijd blijf verhuizen van de kast naar op de de grond naar weer op de kast.... dus ik wou hier NU nog keer iets mee doen: 


een mini beertje of knuffeltje maken!


Het werd uiteindelijk geeneen van die 2 want het werd een monstertje!
Ik heb 2 vormen uitgeknipt uit een mooi stofje die iets van een monstertje moesten mee hebben.

Ik heb er ook een wit en zwart stofje bijgenomen om oogjes te maken.



Met wat vliesofix heb ik de oogjes op het stofje gestreken en daarna de rondjes vastgestikt.


Dan heb ik de 2 stofjes, met de goeie kanten op elkaar, vastgestikt maar één gaatje gelaten om te draaien.
Tussen het dichtstikken heb ik ook een klein stukje driehoekjes tussen gestikt zodat hij een beetje 'dino-gehalte' had.



Nadat het binnenstebuiten is gedraaid heb ik het opgevuld met wat 'vulling' en dan geprobeerd om het gaatje dicht te stikken maar dat is niet super 'netjes' gelukt.





Toch was het monstertje het waard om in mijn dochtertjes hun poppenbuggy te zitten...zij zien dat ook niet echt als er iets niet goed is afgewerkt é :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen