zondag 4 mei 2014

Kledijrekje opbergen


Ik heb zo'n kledijrekje op wieltjes die vaak meereist met me als ik bijvoorbeeld op de rommelmarkt sta maar het is ook heel handig als je uw kast wil uitkuisen en zo maar het is wel een beetje een onhandig ding om op te bergen.

Gelukkig kan je het wel helemaal uit elkaar halen maar dan zit je met die stokken en zo ZODUS had ik besloten om iets te maken zodat het misschien een beetje gemakkelijk opgeborgen kan worden: een reuze zak!


Eerst heb ik gekeken voor een stuk stof dat groot genoeg was en ik vond dit leuke ruiten-stofje.


Hier heb ik een grote 'reuze' rechthoek zak van gemaakt; Die heb ik gemaakt door eerst de randen vast te stikken en dan binnenste buiten gedraaid.


Dan moest het ook nog kunnen sluiten dus heb ik dit hartje-stofje in banden geknipt, terug aan elkaar gestikt in de lengte zodat ik een band had en deze dan uiteindelijk vastgemaakt aan de grote zak. 


De 2 uiteindjes heb ik wat los gelaten zodat ik hiermee de zak kan strikken.


Ready!



Ok t'is nog steeds een groot ding maar nu blijft alles tenminste samen é :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen