zondag 18 mei 2014

H&M cakejes

Om te trakteren op mijn werk had ik het idee om cakejes te maken. Je kunt deze natuurlijk op duizend verschillende manieren versieren maar ik wou,omdat het natuurlijk van toepassing was, mijn werk 'zelf' erop zetten dus het werden H&M cakejes!

.
Ik ben, samen met mijn assistenten natuurlijk, begonnen met de cakejes te maken. Eerlijk gezegd had ik wat gemist in mijn berekeningen van mijn boter maar met een paar lepels olijfolie erbij zijn ze toch nog goed uitgekomen!

Daarna de rolfondant: ik had witte en rode gekocht = de kleuren van ons logo


 

En dan rollen maar! Eerst de witte, zodat ik overal een mooie effen witte achtergrond had:


Daarna de lettertjes:



En tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ik moet zeggen dat de cakejes er echt niet lang hebben gestaan, goed teken dus :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen