vrijdag 30 mei 2014

Centjes cadeau in paraplu vorm

Er wordt een lentefeest gevierd voor één van Jonas zijn neefjes en ik wou een ietswat origineel/fop cadeautje geven. 

Ik had het idee om het feestvarken een parapluutje te geven, natuurlijk hoopt hij op centjes en deze hang ik dan midden in de paraplu zodat wanneer hij open'schiet' hij de centjes ziet bengelen in de paraplu.

Dus eerst heb ik me een 'mannelijk' paraplu'tje aangeschaft:


Dan heb ik begonnen met kleine parapluutjes te maken waar ik telkens briefjes van 5 euro wou ronddraaien. 
Ik heb eerst verschillende kapjes uitgeknipt van parapluutjes:


Daarna mini rolletjes gedraaid van papier en deze dicht gekleefd: voor de steeltjes:


En tenslotte mini haakjes uitgeknipt om onderaan de parapluutjes te kleven:


De kapjes heb ik dan geperforeerd zodat ik ze aan touwtjes kan ophangenl:


En nadat ik mijn paraplu heb opgezet, heb ik de parapluutjes verspreid vanbinnen in de paraplu:

Tada:

Hopelijk zijn ze niet teveel gekreukt van opgeplooid in de paraplu te zitten :)

Natuurlijk moest dit alles ook verpakt worden:


Hopelijk is hij er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen