maandag 21 april 2014

Valiesje knutselen

We hebben een tijdje geleden naar Center Parcs geweest. Jammergenoeg is het uitgelopen tot een beetje een fiasco weekendje want de combinatie Center Parcs en dochter met de windpokken was niet ideaal. Maar dat gaan we dan wel nog eens opnieuw doen en dan zal het, het kan ook niet anders, beter zijn :).
Bij het binnengaan kregen we vanalles van papieren en spulletjes en sommige daarvan zaten samengebundeld in een klein valiesje.



Daarop stond natuurlijk allemaal reclame van Center Parcs zelf en daar wou ik nu thuis iets doen.
Ik heb eerst alle reclame afgedekt met wit papier.


 

Daarna heb ik op internet vanalles van afbeeldingen gezocht die zo een beetje geleken op zo'n typische reisstickers. Die typische vintage reiskoffertjes hebben ook altijd zo'n stickers van toeristische plekken of landen en zo, dat heb ik dus ook een beetje geprobeerd.



Nu is het toevallig gauw mijn vaders verjaardag en om zijn cadeaubon iets origineler te geven, wou ik dus dit koffertje gebruiken.

Ik heb eerst aan de 'blanco' buitenkant, een mooie afbeelding gehangen van 'Happy Birthday'



Daarna nam ik de binnenkant onderhanden:

Eerst heb ik bovenaan, aan de binnekant dus, de envelop gehangen met wat washi tape en rondom versiert met overblijfselen van wat oud 'pruts' speelgoedjes waarvan het merendeel al kapot was en ik dus de kleinste dingetjes gespaard had voor bijvoorbeeld zoiets :).



In het onderstegedeelte heb ik een rebus gekleefd. Ik weet nu toevallig wat mijn vader het allerliefste eet en de bon is van een restaurant dus heb ik een rebus gemaakt van zijn lievelingsgerecht:




En zo ziet het totale plaatje er dus uit:




Hopelijk vind hij het leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen