zondag 20 april 2014

Tuintafeltje van naaimachine

Ik heb een lange tijd geleden een oud onderstel van een naaimachine gekregen van mijn moeder. Het staat al een lange tijd dus in mijn tuin en ik had al altijd de bedoeling er iets op te leggen om er een soort tafeltje van te maken en NU was het moment.

Mijn echtgenoot had nog een plankje liggen in het tuinhuis, mijn oorspronkelijk idee was een steen maar die was dus niet ter beschikking, en dit plankje heeft hij vast gemaakt voor mij op het onderstel.



Dit heb ik dan in geolied om wat te beschermen tegen de Belgische weersomstandigheden, het mag natuurlijk wel verkleuren en zo maar het zou jammer zijn als het al heel snel uit elkaar valt.


Ondertussen is het al aangekleed met wat potjes op en rond.



Laten we hopen dat het zonnetje meer en meer komt zodat we nog meer tuin-projecten kunnen doen!


2 opmerkingen: