dinsdag 22 april 2014

Tuinkers & Tuin labeltjes

Met het zonnetje uit moest ik wel weer wat tuinieren!
Ik heb, samen met mijn persoonlijk tuinkaboutertjes als assistenten, een paar zaadjes geplant.

Om iets te planten wat zeker zou groeien, want de meisjes willen graag zo snel en zo veel mogelijk resultaat, hebben we tuinkers gekozen.



We hebben in een houten bakje verschillende potjes gezet, deze gevuld met aarde en dan het zakje met zaadjes erbij genomen.



De zaadjes hebben we dan verdeeld over al de potjes en hierover een laagje aarde gedaan.


 


En dan water geven natuurlijk!




Ik heb op de computer een paar labeltjes gemaakt voor de tuinkers (ook voor peterselie want die had heb ik s'avonds gezaaid) en deze dan gelamineerd met mijn lamineermachine.



Nadat'k ze heb uitgeknipt heb ik ze gelijmd op saté stokjes met super lijm, laten drogen en dan in de potjes steken!






En nu...wachten é!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen