donderdag 17 april 2014

Rozemarijn broodje

Ik heb een beetje in de tuin gewerkt, op zoek naar onkruid die uit mijn tuin verwijdert moest worden...planten die wat in bedwang moesten worden gehouden en gras die wat moest getemd worden. In mijn kruidentuintje, waar vooral onze chef kok Jonas gebruik van maakt, ik plant ze gewoon, moest de rozemarijn wat onderhanden genomen worden.
Na een beetje snoeien had ik toch wel een grote pak rozemarijn in mijn handen en dat rook zo goed dat ik besloot om hier iets mee te doen.


Ik bedacht om nog eens een broodje te bakken en hier versnipperde rozemarijn in te draaien. Niet teveel maar een klein beetje want het is redelijk overheersend van geur.

Dus ik heb het 'gewoonlijke' recept gebruikt:

http://hetrozewaterpaardje.blogspot.be/2014/03/broodje-bakken.html

En dus bij het mengen, in mijn super handige Kitchenaid, heb ik er de brokjes/stukjes rozemarijn in gedaan.
Broodje in de oven en een 50 minuutjes later er weer uit:



Was wel lekker broodje maar nu ook niet om over naar huis te schrijven. Het was niet slechter dan het 'gewone' broodje maar ook niet echt veel beter.


Maar dat weten we nu ook weer é.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen