woensdag 23 april 2014

Paas'doos'

Pasen is voorbij dus de paas decoratie mag weer weggestoken worden.

Ik had hier nog een groene doos met een leuke print waar ik ooit nog een nieuwjaarscadeau in kreeg.
Het is een leuke doos dus natuurlijk bewaar ik die! 

Om mezelf eraan te herinneren wat ik erin ga steken heb ik dus een paar etiketten gemaakt.

Eerst op de computer een paar leuke prentjes gezocht en deze dan afgedrukt.



Ik heb mijn lamineermachine uitgehaald en de etiketten erdoor gestoken.



Wanneer dit gedaan was, mijn lijmpistool genomen en de etiketten vastgemaakt aan mijn doos!







Deze gaat in de berging tot volgend jaar!


En terwijl de lamineermachine uitstond heb'k vlug nog een nieuw bladwijzertje gemaakt van een leuk postkaartje:




Leuk toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen