dinsdag 8 april 2014

Paas versiering in de lucht

Pasen komt dichterbij en natuurlijk wordt de huis decoratie daaraan aangepast!

Uit de tuin heb ik wat 'kronkelende takken afgeknipt van mijn druivelaar. Hij moest waarschijnlijk al lang gesnoeid zijn en 'gelukkig' had ik dat nog niet gedaan en heb ik nu een paar mooi stevig maar toch lichte takken.

Deze heb ik met een doorzichtige visdraad opgehangen tussen mijn 2 hanglampen boven de tafel. Om het mezelf gemakkelijker te maken heb ik eerst de takken een klein beetje aan elkaar vastgemaakt zodat het een soort van bundeltje was die ik in de lucht moest hangen.



In de Casa heb ik een paar dagen geleden een paar mooie paaseitjes gekocht die gemaakt zijn van een soort kiekendraad. Ik zag ze in een bakje liggen onderaan een rekje in de winkel en het was direct liefde op het eerste zicht.



Ik heb er de draadjes vanaf geknipt waar ook de prijsjes aanhingen en deze vervangen door een visdraadje in de vorm van een lusje. Deze vastgemaakt aan de eitjes en dan een 5tal verschillende lintjes erbij genomen. Op elk eitje heb ik een klein strikje gemaakt bovenaan en deze dan opgehangen aan mijn takken-stelsel.



Als finishing touch een paar kuikentje op de takken gekleefd met mijn lijmpistool, nu heb ik nog eens bewoners ook!



Pasen is in the house!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen