zaterdag 19 april 2014

Paars verjaardagskaartje met belletjes

Er kwam weer een verjaardag aan dus ik ben weer aan het werk geslagen om nog eens een verjaardagskaartje zelf te maken.
Eerst een blanco gekleurd kartonnetje genomen en deze versiert met een mooi gekleurd print vierkantje.

Als versiering vooraan wou ik iets eenvoudigs maar toch 'special' dus heb ik er gaatjes ingemaakt en daar een mini kettingetje doorgestoken en daaraan 2 belletjes.


 Deze belletjes zijn super cool want het zijn figuurtjes van diertjes, dit maakt het natuurlijk extra leuk é!

De binnenkant heb ik versiert met mini prentjes die ik op de computer vond en nog wat extra heb versiert met glitterpapiertje.



Hopelijk vindt de jarige het ook leuk!

2 opmerkingen:

  1. We hoorden de postbode al van ver komen ;) . De jarige én de kids vinden ze super!! Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen