zaterdag 5 april 2014

Oorringen lakken

Ik heb onlangs een setje oorringen gekocht maar als ik helemaal eerlijk was is er maar 1 paar van de 2 die ik eigenlijk wou. Aangezien het heel goedkoop was heb ik het toch maar gekocht maar ondertussen ligt dat 'mindere' paar daar maar dus ik wou er iets mee doen.



Na wat opzoekingen op internet vond ik dat er mensen waren die al geprobeerd hadden om met nagellak ze te versieren dus ik dacht het ook eens te proberen.
Het setje oorringen was een zilverkleurig en een goudkleurige staafje en het waren dus die laatste die eraan gingen moeten geloven.



Aangezien zwart een kleur is die ik eigenlijk wel veel draag, wou ik het eens proberen met zwarte nagellak.
Ik heb de oorringen met het prikkertje voor in de oor, in een lege kartonnen doos geprikt, zodat ik er gemakkelijk rond kon. Daarna de zwarte nagellak bij genomen en een eerste laagje gegeven.




Ik zag nog wat gaatjes dus ik heb er nog een extra laagje bij gegeven en inderdaad dat gaat niet af en bleef er dus echt goed op zitten!



Nu heb ik er dus weer een oorringen setje bij é.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen