vrijdag 11 april 2014

Jurkje voor op de hoeve

Nog eens het boek ingedoken van Catharine Deweerdt: Zelfgemaakte kleertje 1. Dit keer wou ik het model 'Lena' maken.


Ik zag het patroon op de foto's en het was eigenlijk allemaal in eenzelfde print. Ik wou natuurlijk weer eens iets anders proberen dus heb ik besloten om het jurkje proberen te maken in 2 verschillende stofjes.

Ik koos een rood en ook een ruitjesprintje die bestond uit rood en blauw.


Om helemaal eerlijk te zijn was dit laatste stofje oorspronkelijk een tafellaken maar ja, wie ziet het verschil é!

Als afwerking heb ik vooraan knoopjes genaaid, mooi ronde witte knoopjes.


Normaal gezien moest je ook nog een lint maken om er dan rond te knobbelen maar ik vind het jurkje eigenlijk al leuk zonder het lint dus ja, dan laat ik het maar zo é!


Lekker zomers, hoeve-style jurkje :)

Mooi afsluitertje die ik fotografeerde uit de laatste Flow:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen