zondag 6 april 2014

Hello Kitty masker

Nina heeft van haar mémé ooit nog een micro gekregen van Hello Kitty en deze ziet er zo uit:



Het Hello Kitty symbooltje onderaan valt er geregeld wel eens af (meestal door de 'voorzichtigheid' van mijn dochters)  en wanneer het NOG een keertje het geval was heb ik het eens op een kartonnetje overgetekend.



Ik heb het dan uitgeknipt en zilverkleurig gespoten.



Daarna heb ik mijn lamineermachine erbij genomen, laten opwarmen en het erdoor gestoken.



Ik heb er het vormpje dan uitgeknipt en aan de zijkanten gaatjes geperforeerd voor het rekkertje.



Het moet niet altijd allemaal gemaakt zijn van recyclage materiaal, soms kan het ook eens gewoon leuk zijn iets te kopen waar je zelf weinig werk aan heb.


Ik heb in het Boekenvoordeel een zakje gekocht met maskertjes. 
Er zaten vlindertjes, aapjes,…in en het enige wat ik nog moest toevoegen was het rekkertje.


Mijn meisjes hebben elk een maskertje versiert, waarvan het aapje van Lucie wel al verdwenen is maar Nina showt hier graag haar vlinder-werk!






...en de dag nadien werd hij nog een beetje meer versiert..


















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen