woensdag 30 april 2014

Handtas in etnisch printje

Bij het shoppen in Het Atelier in Menen , zo'n hele tijd geleden, heb ik me eens gewaagd aan de aankoop van zo'n handtasriempjes waar je dus zelf een mee een handtas kunt maken.

Dit is ook zo'n projectje waarvan ik al zo super lang dacht dat ik dit nog eens wou proberen en met deze blog heb ik niet langer meer een excuus om alles uit te stellen, dus volgend projectje: handtas!

The time is NOW! 
Moloko zegt het ook! https://www.youtube.com/watch?v=kl8mpAvTm_Y&feature=kp

we gaan dat eens proberen met deze riempjes:


Eerst een stofje kiezen:


En dan beginnen kijken welk vormpje ik wou en dan knippen é. 
Nadat ik een paar vierkanten had, ik heb er meerdere uitgeknipt in de hoop dat het iets wat steviger komt zonder dat ik vlieseline hoef te gebruiken, heb ik ze dus aan elkaar vastgemaakt.

Nadat ik mijn 2 'pakjes' vierkanten aan elkaar heb vastgemaakt en alles binnestebuiten gedraaid, had ik dus een stevig vierkant:


En daarna nog de riempjes eraan:


Het is iets kleiner uitgevallen dan ik dacht maar, het valt nog mee é :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen