dinsdag 15 april 2014

Geel zomershortje


Nadat ik 2 jurkjes heb gemaakt voor mijn dochtertjeslief had ik dus nog, natuurlijk, een groot stuk over van mijn gebloemd hoeslaken.

Ik heb op pinterest gezien hoe je, super snel, een shortje kan maken en dit wou ik dus graag keer proberen.
Eerst heb ik een ander shortje genomen van Nina en dit op de dubbelgeplooide stof gelegd. 


Nadat ik het heb overgetekend heb ik het 2 x uitgeknipt.


Daarna heb ik de zijkanten en de 'kruis-naad' dichtgenaaid.


Aan de bovenkant heb ik en fijn rekkertje gestoken en de mini pijpjes heb ik gewoon een beetje overgeplooid en gestikt.

voorkant

achterkant


Ik heb het dus al getest en jammergenoeg is het voor Nina te klein maaaaaaaaaaaar nu heb ik toevallig nog een mini-meisje Lucie en die gaat het wel passen.

Woehoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen