maandag 28 april 2014

Flocken met machine

Mijn meisjes hebben weer wat basic T-shirtjes gekregen voor verversing en deze wou ik wat versieren.
Ik heb al heel wat geflockt op T-shirtjes maar meestal zelf geknipt met de schaar. Nu had ik wat fijnere prentjes die ik ook wel eens wou flocken maar iets te fijn om zelf te knippen dus heb ik gevraagd dat ik eens de 'magic machine' van mijn broer & schoonzus mocht gebruiken.

Deze machine is dus beter gekend als: een snijplotter!




Korte uitleg over wat dit is: dit is een toestel verbonden met de computer; Hier kan je uw flockfolie insteken en via de computer uw figuur opmaken, vergroten, verkleinen,draaien,... hoe je het gesneden wilt door dat machine...en die doet dat dan nog ook! Dan hoef je zelf alleen maar 'te pellen', de velletjes eraf te trekken en de kleine stukjes eruit te peuteren...als't maar dat is é!

Indien je mijn uitleg niet echt 'duidelijk' vond, wat natuurlijk onwaarschijnlijk is :) dan heb ik hier een site waar het nog eens wat duidelijker, misschien zelfs wat correcter, uitgelegd is: 

http://hobby-en-overige.infonu.nl/hobby/103020-een-snijplotter-wat-kan-je-ermee.html

Dus ben ik met mijn lijstje prentje hen een bezoekje gaan brengen en alle prentjes ingevoerd en afgeprint!

Ziehier mijn kunstwerkjes (in samenwerking met de machine):


fototoestelleke in Pink

Bolletjes jurkje extra versiert met groen vogelkooitje


blauw bloemenperkje

oranje vogeltje in een vogeltje


 
...en da kleinste vogeltje mocht op het zakje paraderen

roze paraplu'tje



Ze kunnen weer weg é mijn meiden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen