dinsdag 1 april 2014

Doos bekleden met wolkjes

Ik heb nog eens een doos 'versiert' voor de verandering!
Deze gele doos heb ik nog gekregen van een tante, héél lang geleden, want ik herinner nog dat ze altijd stond te pronken op mijn kamer in mijn ouderlijke thuis. 


Ze had ook, vroeger dus, mooie versieringetjes in een soort papier; De doos zelf is ook in een soort materie gemaakt die alleszins super hard absorbeert.
Ik heb dit ondervonden nadat'k ze heb proberen te bespuiten. Het kleur dronk er gewoon direct in en je zag bijna niks van het kleursel. De laatste versieringetjes die er nog op het einde aanhingen heb ik er dan ook maar afgedaan en bedacht om ze te bekleden met een stevig stofje.

Ik had nog dit blauw jeans  look - a -like stofje en heb der dan ook mijn lijmpistool bijgenomen en de doos dus helemaal bekleed:


Ik wou er een extraatje aandoen en ik bedacht om er op te flocken.
Ik wou wolkjes en druppeltjes en ben dan dus beginnen kijken voor kleurtje en daarna gaan knippen:




Mijn doosje heb'k meegenomen naar de strijkplank en dan erop gestreken:


Voila, ik ben 'in de wolken, met mijn nieuwe doos!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen