zaterdag 22 maart 2014

Valiesje Mustella pimpen

Bij het opruimen van de meisjes hun kamer ben ik tot de ontdekking gekomen dat er op Lucie haar kamer wel héél veel koffertjes staan, waaronder ik dus 9 koffertjes bedoel. 


Het zijn allemaal super mooi...behalve eentje die eigenlijk wel 'zijn koffers mocht pakken'. 

Degene die moest vertrekken is het valiesje van Mustela. Dit hebben we nog meegekregen wanneer we vertrokken uit het ziekenhuis wanneer ik bevallen was van Lucie. 

Maar het valiesje gewoon weggooien kan ik nu ook weer niet doen dus ik ga er iets mee proberen.




Eerst heb ik het gespoten met een goudkleurige spuitbus.




Daarna gezocht naar iets waar ik het nog kon mee versieren en dit werd deze speldjes die werken als splitpennen maar die een leuk versieringetje hebben.



Dus deze heb ik erop gekleefd met mijn lijmpistool:






Ready to go!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen