zondag 9 maart 2014

Schatkaart

Nina is in de ban van prinsessen en schatten dus MOEST ik toch ook eens een schatkaart maken!
Ondertussen bedacht ik al snel dat ik eindelijk eens een 'gagnet' kon uittesten die ik ooit gekocht had met een bon. Het gaat hier over een lijmpistool setje met rode wax en een stempel die daarbij hoort. 


Ik hoopte hier ook een soort afwerking mee te kunnen maken op de schatkaart maar een 'muzieknoot' stempel is natuurlijk niet 'schatkaart-achtig' maar het voldeed wel.


Ik heb eerst een papiertje in een badje gestoken met papier en een beetje koffie. Deze heb ik in het zonnetje, op mijn wasrek-torentje, laten drogen in de zon terwijl mijn dochters buiten koffiekransje speelden.



Wanneer deze droog was heb ik, buiten de omgeving van de kindjes natuurlijk, de randjes een beetje afgebrand zodat hij nog 'verouderder' zou lijken.
Er stond nog geen schat op en Nina vond het al fantastisch.
Ik heb dan nog met een zwarte stift een soort van parcour getekend die dus leidde naar DE schat!



...en op de hoek de 'muzieknoot' zegel natuurlijk. Wat dan ook leidde tot de muziekpiraten!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen