vrijdag 14 maart 2014

Rozen Clutch

Van het stofje met het 'rozen' printje, had ik meer over dan ik had verwacht en nu wou ik hier ook nog een tasje mee maken!

Zo heb ik het stukje stof met de roosjes genomen EN effen zwarte stof. Deze laatste wou ik graag gebruiken voor binnenkant.

Ik heb een rechthoekig stukje uitgeknipt en hiervan 1/3de eropgelegd onderaan. Het kleinere stukje heb ik met de goeie kant op het grote stuk gelegd en vastgestikt aan de zij -en onderkant. 

Deze heb ik dan zo laten liggen en een zwart stuk (dezelfde grote van het grote 'rozen'stuk) erop gelegd en deze aan de zijkanten en onderkant ook vastgestikt.



De bovenkant was open dus heb ik langs daar het hele geval binnenstebuiten gedraait.

De randjes bovenaan, en van het kleine gedeelte, heb ik afgewerkt met een zwart 'biezeke'.



Als afwerking heb ik vooraan een 'roosje' gehangen. Dit waren speldjes die ik ooit eens in een winkeltje gevonden heb die werken als splitpennen maar dan met een mooi figuurtje vooraan.





Roosjestasje Ready!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen