dinsdag 18 maart 2014

Rozen brillenzakje

De laatste paar dagen kwam het zonnetje uit en mochten we eindelijk weer eens een zonnebril op onze neus zetten.
Mijn man en ik hebben allebei een groot assortiment van zonnebrillen dus er mag weleens een zakje gemaakt worden.

Met het allerlaatste stukje stof van het ‘roosjes’ printje ben ik daar dus aan begonnen.


Ook heb ik hier wat fleece stof, een lila kleurtje die ik hoogstwaarschijnlijk niet ging gebruiken, kon ik nu toch gebruiken voor de binnenkant van mijn zakje. 
Zo wordt de bril niet snel beschadigd aan de glazen. 


Als laatste heb ik nog een zwart kantje gebruikt om het wat af te werken.






Het eind resultaat is ietwat ‘renaissanceachtig’, misschien ietsje erover gegaan maar ja, volgende keer beter  é.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen