zondag 2 maart 2014

Potjes met lusje

Ik heb al een serie van potjes gemaakt maar toch vond ik nog iets nieuws om te proberen met mijn glazen potjes.
Op Pinterest zag ik zo'n mooie potjes met een lusje bovenaan. De potjes waren gevuld met prullaria, wat ik natuurlijk ook heel leuk vind, maar ik vond het zo leuk dat die lus ideaal was voor de kinderhandjes om zo hun potje overal mee te laten 'bengelen'.
(natuurlijk is het nog altijd glas maar ja...)

Dus dit moest EN zou ik ook eens proberen:

Ik heb eerste een (leeg) speculoospasta potje genomen en met het uiteinde van een schaar er een gat in gemaakt. 

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik misschien iets te 'ruw' ben geweest en er kwam een beetje een 'extra' scheurtje bij die er niet moest zijn maar het valt niet zo op.

 


Bij mijn 2de potje (voordien een chocopotje) was ik al iets voorzichtiger, hier is het dan ook enkel bij het gaatje voor het lintje gebleven. 

Aan de onderkant van het dekseltje heb ik telkens gewoon een knobbeltje gemaakt zodat het lusje goed vastzit.

 

En dan nu vullen...met prullaria é!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen