zondag 16 maart 2014

Mini handtasje

Van die waterdichte stof, die ik heb gebruikt voor het 'speelgoedmandje' in een paar berichtjes eerder, had ik nog een rechthoekje over. Ik wou hier graag een mini handtasje mee maken.


Eerst heb ik een rood biezeke genomen en aan de 2 korte kanten deze vastgenaaid.




Daarna heb ik het dubbelgevouwen met de 2 goeie kanten op elkaar en dan onder de naaimachine gelegd. Ik ben begonnen met stikken langs de ene kant en gewoon een halve cirkel gemaakt naar de andere kant.


De restjes onderaan heb ik afgeknipt en dan alles binnenstebuiten gedraaid.



Aan die onderkant 'restjes' zat nog een langwerpig stukje en daar heb ik een mini riempje van genaaid.


Wanner ik deze heb vastgenaaid aan het tasje heb ik ook nog een 'blinky' lint vastgemaakt aan de buitenkant.



Tada!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen