vrijdag 28 maart 2014

Groene cirkelrok

Aangezien mijn eerste cirkelrokje een groot succes was voor mij EN voor mijn dochterlief, moest ik er wel nog eentje maken!


Ik had dit oorspronkelijk gemaakt met mijn boek ' Allemaal rokjes' van Mme Zsazsa maar na een héél klein beetje opzoeken vond ik dat je op internet verschillende site's vind waar ze je ook duidelijk uitleggen hoe je voor dit simpele rokje tewerk gaat. Dus voor de geïnteresseerden: hierboven de grove werkwijze maar tik het in en je vind op al je vragen een antwoord!

Ik wou al wat 'zomers' denken en koos dus voor een licht groen stofje.



Deze keer eentje zonder printjes maar afgewerkt met een biezeke in het donker groen. 



Ik heb eventjes getwijfeld of ik er geen extra detailke ging aan doen maar ik heb er wijselijk afgebleven.


Het was een geslaagd rokje...klaar om te shaken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen