zondag 23 februari 2014

Zilveren kandelaars

Deze keer is het een decoratie projectje dat ik in petto heb:
In de kringloopwinkel vond ik voor zo'n 50 cent 3 verschillende kandelaartjes: eentje in glas, eentje in plastiek en één in steen. 

Na wat snuisteren in mijn kast vond ik nog wat platte kaarskandelaartjes die ik jaren geleden nog in de Ikea heb gekocht. Ik heb ze ondertussen misschien 1 keer heb gebruikt dus dat wil zeggen dat er wel eens iets mag mee gebeuren!

De verschillende kandelaartjes heb ik allemaal zilverkleurig gespoten.

Doet dit zeker nooit binnenshuis! Ik spreek uit ervaring! Om het, zelfs buiten, wat proper te houden zet ik de kandelaartjes op of in een kartonnendoos.



Wanneer alles een paar laagjes kregen heeft kleef ik ze aan elkaar vast.


Nu nog een paar mooie witte kaarsjes erin en het setje is compleet!
Mijn kaarsen waren blijkbaar iets fijner dan de kandelaars maar hier heb ik een trucje voor:


Rekkertjes of elastiekjes rond de onderkant en dan zitten ze mooi vast!



Candlelight dinner...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen