maandag 10 februari 2014

Kaars versieren

Ik vind kaarsen super gezellig maar zo'n kaarsen die rechtstreeks in de potjes gegoten zijn, hebben bij mij de gewoonte sneller te 'verdwijnen' uit de ruimte. 
Wanneer zo'n kaars half opgebrand is is het minder aantrekkelijk om dit uit te zetten, de glaasjes zien er al snel minder mooi uit...beetje vuil zelfs maar hier heb ik een oplossing voor: versieren met washi tape!

Ik had nog een geur kaars die ik super graag ruik maar die er, volgens mij, niet meer zo mooi uitziet. Dus dit was mijn experimentatie object:





Daarna mijn vaasje met washi tape erbij genomen en beginnen plakken! Het bovenste lintje heb ik opzettelijk met een printje gedaan zodat die mooi uitkomt bij het kaarslicht!




En dan het licht....uit:






Je kan natuurlijk ook, in plaats van een 'grote kaars' een theelichtje zelf versieren met washi tape! Of het potje waar je het theelichtje in steekt...
of het plateau'tje waar je uw kaarsjes opzet...

 




Gezelligggggggggg...



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen