vrijdag 21 februari 2014

Hoes Ultrabook

Ik heb onlangs een super coole gagnet gekregen: het is geen ipad, geen laptop het is een ULTRAbook! Het is dus een tablet maar met een toetsenbord. Super praktisch voor mij! Het is soms nog een beetje wennen maar het komt..beetje per beetje!


Maar nu had ik een enorm mooi stofje met flamingo print die er gewoon om schreeuwde om het te gebruiken EN dus heb ik hiervan een hoesje gemaakt.



Ik heb er ook nog een kanten boordje bijgenomen, inderdaad nog een stukje van mijn grootmoeders nachtkleedjes die ze een hele tijd geleden wegdeed. Het moet wel een stevig hoesje zijn en wat heb ik nog uitgehaald uit mijn 'craft' magazijn: een stuk dik plastiek tafellaken, die ik dus later gebruik als vulling/versteviging.




En dan de naaimachine erbij en stikken maar!








Mijn binnenkant was niet super schitterend maar mijn drukknopje verdoezelt dit een beetje é.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen