dinsdag 18 februari 2014

Eekhoorntje

Ik ging weer eens op zoek naar een leuke prent voor mijn kindjes om in te kleuren en ik kwam op een interieur website. Hier vond ik een artikel waar men zakken versierde met dierenprenten.

Ik vond dit leuk eekhoorn sjabloon*, eenvoudige tekening, die duidelijk was voor de de kindjes. 



Nu in die zakken was ik niet geïnteresseerd maar wel in de dierenprenten!

Ik heb dit prentje 2 x afgedrukt voor mijn meisjes, hen die laten inkleuren en daarna uitknippen:





De staart heb ik er nadien aan vast gemaakt met een splitpen zodat het nu een NOG leukere tekening was want de staart kon dan bewegen!!









Weer een leuke ,en vooral eenvoudige, activiteit voor een regenachtig dagje!

*Dit eekhoorn sjabloontje vind je hier ook terug:

 http://www.pinterest.com/pin/445715694343594869/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen