zaterdag 15 februari 2014

Donut doosje

Bij het aflopen van Pinterest vond ik een super cool doosje: 


een DONUT doosje!!

http://www.minieco.co.uk/giftwrap-paper-donut/




Dit MOEST ik natuurlijk ook eens proberen; Het is niet zo simpel als het eruit ziet: die binnenkantjes moeten héél precies zijn...bij mij dus iets minder precies :)





Wie tijd heeft en zin kan dit bijvoorbeeld gebruiken voor uitdeelkadootjes! Volsteken met snoepjes is dit wel een super origineel kadootje!

Wanneer je dit bijvoorbeeld ook in effen gekleurde papiertjes maakt en op zo'n keukenrol stok schuift, is dit ook leuk voor op een feestje te presenteren!

 


Of je kunt gewoon een paar plastieken donuts kopen:


Ook wel cool é! ...plus deze kunnen verzeker wel beter tegen een stootje van een paar kinderhandjes :)

Vergis je dus wel niet! Dit, hier onder, is dus géén gewoon donut-doosje maar met dit toestelletje haal de mais van je maiskolf!!






Super grappig toch!
En neen, dit ga ik niet testen want tegen dat ik het besteld heb uit China :).


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen