woensdag 19 februari 2014

Cadeautjes maken

Vandaag heb ik een serie cadeautjes verpakt die nog op me stonden te wachten.


Ik ben begonnen aan een gemakkelijke want behalve het verpakken en de Mega strik erop, heb ik niet veel persoonlijks toegevoegd. 
Mijn laatste cadeautje vandaag was een typisch 'girly' birthday gift.In het kleinste cadeautje, bovenaan, aan het hoekje plaklintjes gekleefd en die geperforeerd. Daardoor de lintjes, onder door de dozen, naar boven vastgemaakt en krulletjes gemaakt.Hopelijk zijn de ontvangers/ontvangsters tevreden!


Toch vind ik het printje wel de max!


  

Daarna een cadeautje, eenvoudig bruin papiertje, afgewerkt met een 'ronde' strik gemaakt van magazine strookjes en een pareltje.







Mijn 3 cadeautjes eerst gestapeld:



Dit alles dan afgewerkt met natuurlijk wat washi tape en wat ballonnetjes natuurlijk!








Roze en ballonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen