woensdag 26 februari 2014

Barbie outfitje voor naar het strand

Ik wou graag eens proberen om iets van kledij te maken voor de meisjes hun Barbie.
 Nu blijkt dit helemaal niet zo gemakkelijk te zijn als je zou denken; Gauw zoals ik dus dacht...gewoon alles in het mini maar NIKS is minder waar!


Aangezien het dus niet zo gemakkelijk ging zoals ik dacht ben ik dus eerst begonnen met iets, waarvan ik dacht dat het al eenvoudig ging zijn, een bandeau topje voor Mevrouw Barbie.

Dit heb ik geprobeerd met dit rode stofje met witte bolletjes en langs achteren afgewerkt met mini stukjes velcro.
 

Daarna heb ik geprobeerd een rokje te maken, die helemaal mislukt was en dus werd het een ander 'restje' stof: dit paraplu stofje en ook een rekstofje in een petrol kleurtje. Het paraplu-stofje heb ik gemaakt met een klein rekkertje en het rekstofje heb ik gewoon dichtgestikt en erover 'getrokken'.


Met een laatste stukje heb ik geprobeerd een strandtas te maken voor Barbie.

Barbie is ready for the beach!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen