maandag 6 januari 2014

Uitdeelcadeautjes

Bij ons in de crèche is het de gewoonte, gauw eigenlijk mag je dat zelf kiezen maar de meeste doen het dus ik wou meedoen, om mini 'attentie' uit te delen als er bijvoorbeeld eentje jarig is of als er eentje naar school vertrekt. 

Ik vind dat wel leuk dus wij deden natuurlijk ook mee:

Voor Lucie haar eerste verjaardag maakte ik voor elk kindje een gekleurd kaartje met daaraan vast een speldje van een diertje:




Voor haar 2de verjaardag heb ik super coole wortelzakjes gevonden die ik volstak met zo'n marsmellow snoepjes


Van Nina weet ik het niet meer, er zullen wel ergens foto's van zijn in haar fotoalbum...er zullen er ZEKER zijn maar die ga ik nu niet opzoeken :)





2 opmerkingen:

  1. Wat een superschattige wortel zakjes! Weet je nog waar je die vandaan hebt?

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, jammergenoeg heb ik geen idee waar ik deze gekocht heb
      Snorry :(

      Verwijderen