maandag 6 januari 2014

Tuinbakjes

Het is leuk om wat uit te zetten maar dat het toch een beetje afgeschermt is. Onder ons afdak heb ik ook zo'n ruimte die niet echt groot is en er is niet zoveel plaats maar het mocht toch wat opgevrolijkt worden dus ik heb onder ons afdak 3 van die houten wijnkistjes gehangen zodat ik ook daar wat kan 'uitstallen':




Met zo'n wijnkistjes kan je ook wel vanalles doen é!

Het is er nu het weertje niet voor maar zodra de zon terug uitziet verlang ik om terug in mijn tuintje te werken. Neen ik ben helemaal geen plantenkenner of zo maar ik vind het wel leuk om vanalles in mijn tuintje te doen. 

Zoals mega mooie zonnebloemen planten:



Of kijken of mijn appartementen (mijn vogelhuisjes) bewoont zijn:



Maar ik heb wel nog een tuintip te delen die mijn buurman André me heeft meegegeven:

Uw frituurvet sparen en deze gebruiken om uw tuinschermen in te smeren! 
Zo zijn ze nog beter beschermd! 



Wij hebben geen friteuse thuis (maar we gaan wel regelmatig frieten halen hoor!) maar mijn ouders spaarden ook altijd het frietvet voor ons en dus heb ik vorige zomer al mijn tuinschermen kunnen 'invetten'.


Nina heeft mij getekend in de zon

Voila, dat zijn alweer ideeën voor wanneer het zonneke deraan komt!







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen