woensdag 15 januari 2014

Tafelversiering Mario & Co

Vorig jaar was het mijn neefjes zijn eerste communie en voor die gelegenheid heb ik tafelversiering gemaakt. Hij is super fan van alles gelinkt aan Mario, Luigi,...en al hun nintendo vriendjes dus dit was dan ook het hoofdthema. De bedoeling was per tafel een figuur te zetten en de mensen die op het feest aankwamen kregen een tafel toegewezen aan de hand van de 'symbolen'.

Het moest stevig zijn en toch nog duidelijk EN zijn lievelingskleur is geel dus dit moest er ook ergens in verwerkt zitten. 



Ik heb dus glazen potjes (babyvoeding) gevuld met zand en in ieder potje een gaatje in het dekseltje gemaakt. Hier kon dan het stokje in met het gepaste figuurtje. 

De figuren zelf heb ik gemaakt door telkens iedere figuur af te drukken (2 x hetzelfde waarvan 1 in het spiegelbeeld) en ze dan aan elkaar vast gelijmd. 
Daarna ze plastificeren en vastgemaakt aan het stokje. Op het einde het stokje in het potje en als afwerking de potjes zand verpakt in geel crèpepapier en daarover doorzichtige folie.

Oh en ik had ook mini plakkertjes gemaakt met zijn naam op om de overgang van het stokje naar de figuren te verbergen :).



Hij wou de figuren graag hebben, na zijn feest, dus ik neem aan dat hij tevreden was!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen